loading...
|:. تفریح | خنده |عکس|اس ام اس.:|
20
sseda
adgah


احسان بازدید : 2517 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
 
زیباترین مرد در سال 2013 هم انتخاب شد + عکس
برادلی كوپر ، مت دیمون ، چنینگ تیتوم ، رایان رینولدز ، برد پیت و جورج كلونی (2 بار) به عنوان جذاب ترین مردان سال از نظر مجله پیپل معرفی شده اند.مجله سرگرمی «پیپل» (People) در جدیدترین گزارش سالیانه خود ، عنوان جذاب ترین مرد سال را به «آدام لوین» خواننده گروه «مارون 5» (Maroon 5) داد.مجله پیپل در این گزارش خود آورده : به عنوان یك خواننده و آهنگساز «آدام لوین» فانتزی های لازم برای دریافت جوایز گرمی را دارد. این چهره 34 ساله سالهای گذشته دركنار چهره های معروفی همچون چنینگ تیتوم و «برادلی كوپر» نامزد دریافت این عنوان بوده است.
 
 
احسان بازدید : 136 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
عکس جالب از محسن یگانه و همسرش
 

من محسن یگانه هستم متولد 1364/2/23 هستم.کار موسیقی رو به صورت حرفه ای از سال 79 با نواختن گیتار شروع کردم.اما در همون ابتدای کار وقتی با سختی های این کار روبرو شدم برای مدتی قصد داشتم به کلی موسیقی رو ادامه ندم.

احسان بازدید : 129 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)
اتومبیل پورشه پانامرا 2014 توربو اس سریعترین پورشه تاریخ
خودروساز آلمانی پورشه  از یک نسخه جدید پورشه پانامرا با نام توربو اس رونمایی کرد تا بدین ترتیب از سریع ترین پانامرا خود رونمایی کرده باشد.این خودرو دارای یک موتور توربودوگانه 4.8 لیتری است که البته در سایر مدل‌های پانامرا نیز یافت می‌شود ولی توربو اس با بروز رسانی‌هایی دارای 50 اسب بخار بیشتر است تا بدین ترتیب دارای قدرت پیشرانه 570 اسب بخار یباشد که البته مرهون استفاده از دو موتور توربوشارژ بزرگتر با نیروی گشتاور 553 پوند بر فوت است تا این سیستم در مجموع دارای نیروی گشتاور 590 پوند بر فوت باشد.
 
 
احسان بازدید : 832 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)
حضور حمید استیلی در شبکه فارسی 1 (عکس)
 
پیشکسوت پرسپولیس در برنامه ای که با عنوان «چندشنبه با سینا» پخش می‌شود در مورد سریال پژمان، وضعیت فوتبال ایران و شرایط فوتبالیست‌ها در جامعه صحبت کرده است.حمید استیلی در برنامه چندشنبه‌ها با سینا روبه‌روی مجری متلک‌اداز فارسی‌وان قرار گرفت. او اولین ایرانی این سوی آبی بود که در این برنامه جدید حاضر می‌شد. البته مجری در آخر مصاحبه اعتراف کرد که از استیلی نتوانسته چیزی دربیاورد.استیلی معمولا بسیار محافظه‌کارانه صحبت می‌کند.
 

البته نکته این‌جاست که طبق بخشنامه‌های سال‌های اخیر حضور ایرانیان در شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از کشور ممنوع است و معمولا با افراد برخورد صورت می‌گیرد.استیلی در این برنامه درباره هنر بازیگری پژمان جمشیدی تعریف کرد و خاطره‌ای نقل کرد از روزی که برای بازی در یک فیلم سینمایی قرار بوده مقابل فاطمه معتمدآریا بازی کند که به اعتراف خودش خجالت کشیده توی چشمش نگاه کند و بازی‌اش خراب شده.

با توجه به اینکه این شبکه چندان اسم و رسم خوبی در بین خانواده‌های ایرانی ندارد، حضور مدیر آکادمی پرسپولیس در این برنامه کمی عجیب به نظر می رسد.

 

احسان بازدید : 132 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (1)
درحالی‌ که گرانی ارز و دلار باعث کاهش چشمگیر واردات بسیاری از کالاها شده است اما واردات خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته نه تنها کاهش نداشته است بلکه از نظر ارزش نیز در حدود ۸.۸ درصد رشد داشته است.
 
قیمت باور نکردنی فراری 458 اسپایدر در تهران (عکس)
احسان بازدید : 142 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
یک میلیاردر عربستانی اتومبیل "بوگاتی ویرون" شخصی اش را که دارای پلاک کشورش بود در مدت زمان اقامتش در لندن به انگلیس ترانزیت کرد.به گفته شاهدان عینی در روزهای اخیر یک دستگاه اتومبیل کم نظیر "بوگاتی ویرون" متعلق به یک سرمایه دار سعودی در خارج از هتل "درچستر" لندن مشاهده شد که با هواپیما به این شهر ترانزیت شده بود و صاحب ان در زمان اقامت در لندن ازش استفاده می کرد.
 
عکس های داغ بوگاتی ویرون طلا کاری شده
احسان بازدید : 95 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
خودروی 12 سیلندر که صفر تا صد آن 2.9 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 355 کیلومتر بر ساعت است.

وزن اتومبیل 1486 کیلوگرم است و جزو گران ترین اتومبیل های لامبورگینی محسوب می شود که بدنه آن از فیبر کربن ساخته شده است.
 
لامبورگینی 13.5 میلیارد تومانی (عکس)
احسان بازدید : 137 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

فرزند خالق اثر «پت و مت» گفت: شخصیت‌های انیمیشنی این فیلم در زندگی ما واقعی هستند و به همین دلیل می‌توان با آنها به راحتی ارتباط برقرار كرد.

به گزارش پارس ناز، نشست نمایندگان رسانه ها با حضور مارك بنش فرزند خالق اثر پت و مت و «تومایس وایفر» تهیه كننده و «علی علایی» یكی از كارشناسان فیلم كودك در سالن چشم‌انداز نگین هتل كوثر اصفهان برگزار شد.مارك بنش با ابراز خوشحالی از استقبال مردم ایران از فیلم پت و مت، اظهاركرد: تصور نمی‌كردم كه در ایران عروسك‌های من مورد استقبال كودكان و نوجوانان قرار بگیرد.

 

عکس واقعی از پت و مت
احسان بازدید : 86 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)
خنده دار ترین مطالب مهر ماه
 

ما پارسال عید نرفتیم آمریکا:(

امسالم تصمیم گرفتیم نریم ایتالیاکلا ما اینجوری هستیم هر سال تصمیم میگیریم یکی از کشورای خارجو نریم!

.

.

.

ﺑﯿﻦ ﺷﺒﮑﻪﻫﺎﯼ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﻣﯿﭽﺮﺧﯿﺪﻡ، ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﯾﮏ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﻨﺪﯼ ﺩﯾﺪﻡ ﺗﻮﺵ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺭﻭ ﺑﺎ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺍﺯ ﺩﻭﻣﺘﺮﯼ ﺑﻪ ﺭﮔﺒﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ، ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺭﻭﺟﺎﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﺪﺍﺩ!!ﻣﮕﻪ ﺁﺗﺎﺭﯾﻪ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ؟|:

احسان بازدید : 99 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)
باحال ترین طنز نوشته ها
 

یه مغازه هست رو شیشه‌ش نوشته ” اسنک اسنک کتلت”

کاش پول داشتم مغازه بغلیش رو می خریدم روش مینوشتم “کتلت به گوشم” :) )

.

.

.

بحث سر خریدن گوشی بود

یکی از دوستان گفت: اگه میخوای گوشی لمسی بخری ،تاچ بخر!!!

احسان بازدید : 94 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
 
عجیب ترین مدل ماشین لباس‌ شویی دستی (عکس)
 شستن جوراب یا لباس های کوچک یکی از حوصله سربرترین کارهایی است که می توان در طول روز انجام داد و بسیاری از انجام دادن این کار هراس دارند. از این رو باید راهی برای شستن این لباس ها کوچک بدون کمترین دردسری باشد.

"جونگ سوب لی" طراحی است که راه حلی کار آمد برای این مشکل پیدا کرده است . در جدیدترین ایده این طراح چینی ماشین لباس شویی ها کوچک شده و در دستان شما قرار گرفته اند و تنها با تکان دادن این وسیله می توانید لباس های خود را بشویید.

این ماشین لباسشویی برای شستن لباس های کوچک طراحی شده است و با استفاده از باتری و به صورت شارژی کار می کند. برای کار با این ماشین لباسشویی تنها کافی است لباس ها را درون آن گذاشته و تکانش دهید تا لباس ها شسته شود.این دستگاه می تواند وسیله ای خوب برای افراد تنبلی باشد که حوصله شستن جوراب یا لباس های کوچکشان را ندارند از این رو می توانند در حالی که به تماشای تلویزیون نشسته اند شست و شو را نیز انجام دهند.

این وسیله قرار است تا سال 2018 وارد بازار شود و نمونه های ساده ای نیز از آن ساخته شده است. این وسیله در آخرین جشنواره ایده های خانه زیبا توانست به مراحل بالا راه یابد .
احسان بازدید : 82 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

اولین برج بی نظیر نامرئی در دنیا (عکس)
یک شرکت معماری قصد دارد نخستین برج نامرئی جهان را در کره جنوبی بسازد.

به گزارش پارس ناز، برج «ابدیت» یک سازه شیشه‌ای 450 متری بوده که از مجموعه‌ای از چراغهای ال‌ای‌دی فناوری پیشرفته و دوربین برای ساخت یک پوسته بازتابی در بخش خارجی ساختمان جهت نامرئی کردن آن استفاده خواهد کرد

احسان بازدید : 74 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

چگونه خودمان باشیم؟

 وقتی کسی با شما طوری برخورد می‌کند که انگار فقط یکی از چندین و چند انتخاب هستید، به آنها کمک کنید با بیرون آوردن شما از آن تساوی انتخاب‌هایشان را محدود کنند.

 

خودتان باشید. اگر سعی کنید یک نفر دیگر باشید، فقط خودتان را تلف کرده‌اید. خودِ درونیتان را در آغوش بکشید و بدانید که هیچکس ایده‌ها، توانایی‌ها و زیبایی شما را ندارد. همانی باشید که از خودتان می‌شناسید یعنی بهترین مدل خودتان. و از اینها گذشته، با خودتان صادق باشید.

 

احسان بازدید : 116 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)


چگونگی درمان استرس های اطرافمان

درمان استرس

استرس همیشگی می تواند به قلب آسیب رساند و حتی گرفتگی شریانهای قلبی را تشدید کند. تحقیقات جدید نشان می دهد این شرایط باعث ایجاد برخی از هورمونهای استرس در جریان خون می شود که ضعف سیستم دفاعی بدن را موجب می گردد و ما را در مقابل بیماریهای عفونی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا آسیب پذیرتر می کند، همین طور ارتباط تنگاتنگی بین بیماریهایی از قبیل سوزش معده و تبخال تا آسم و سرطان با سطوح بالای استرس در بدن وجود دارد.

احسان بازدید : 90 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (1)
خودرو زنانه با قابلیت وای فای (عکس)این خودرو قابلیت اتصال به وای فای داشته و سرنشینان می توانند به راحتی صفحات اجتماعی خود را در آن چک کنند.

کمپانی لوکس جگوار این بار برای این که بتواند خانم ها را برای خرید خودروی جدید خود تحریک کند، خودروی جدید خود را کمی کوچکتر و ارزان تر ولی بسیار لوکس برای خانم ها طراحی کرده است.

جگوار نوعی خودرویی تولید کرد ه است که رانندگی آن برای خانم ها آسان تر باشد و آنها بتوانند فرزندان خود را با آن به مدرسه ببرند. این خودرو قابلیت اتصال به وای فای داشته و سرنشینان می توانند به راحتی صفحات اجتماعی خود را در آن چک کنند.
 
 

 

احسان بازدید : 93 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

عکس های دیدنی از ماشین های علی دایی در گذر زمان

 این تصاویر نگاهی است به همه خودروهایی که ستاره فوتبال ایران با آنها در ۲۰ سال گذشته در محافل فوتبالی حاضر شده است.
 
رنو ۵ قدیمی را دایی زمانی خریده بود که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد

احسان بازدید : 501 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
خالکوبی جدید آنجلینا جولی که جنجال به پا کرد
 

آنجلینا جولی با خال کوبی بزرگی به زبان و خط عربی بر دست راستش کارگردانی فیلم جدیدی که در استرالیا فیلمبرداری می شود را آغاز کرده است.

به گزارش نسخه اینترنتی روزنامه انگلیسی”دیلی میل”، آنجلینا جولی با ۱۷ طرح خالکوبی مختلف در بدنش، احتمالا هنرپیشه هالی وودی باشد که بیشترین تعداد حالکوبی را در بدن خود دارد.وی که اکنون کارگردانی آخرین فیلمش را روز دوشنبه در سیدنی استرالیا شروع می کند ، یک خالکوبی جدید بر کلکسیون خال کوبی اش افزوده است .

نوشته خالکوبی درازی که آنجلینا جولی بر بدن خود دارد، به زبان عربی است و درست زیر یک خالکوبی پیشین کلمه عربی “العزیمة” قرار گرفته که معنای آن “اراده” است.

احسان بازدید : 546 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
نرگس محمدی در حال چاق شدن ! (عکس)
 

اضافه وزن نرگس محمدی برای سریال ستایش ۲

نرگس محمدی، همان ستایش معروف را که یادتان هست؟ چند وقتی بود که از او خبری نداشتیم، به همین خاطر با او تماسی گرفتیم تا درباره این روزهایش بپرسیم. او می گوید: «این روزها به شدت درگیر پروژه «ستایش ۲» هستم. تمام زمانم را کار در این سریال گرفته است و خیلی فشرده کار می کنیم. دلیل این فشرده کار کردن هم این است که احتمال دارد که شبکه تصمیم بگیرد این مجموعه را برای پاییز پخش کند.»

احسان بازدید : 89 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

خیلی وقت است که کــــات گفته ام . . . ولی تو همچنان برایم بــــازی میکنی . . . . . . آن روز ها هیچ چیزمان به هم نمیخورد ، اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد . . . . . . این روزها قدم که میزنم ، منحرف میشوم به سمت چپ ! در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام … باید بیرون بیندازمت … . . .

احسان بازدید : 65 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)
تا حالا دقت کردین که؟؟
 

تا حالا دقت کردین وقتی یه چیزی رو می خواین پیدا کنین عمرا پیدا نمی شه

ولی خیلی چیزای دیگه ای که یه عالمه قبل گم کرده بودین رو پیدا می کنین

.
.
.
.




تا حالا دقت کردی وقتی سرت درد می کنه

همه صداها چند برابر بلندترن و حتی صدای پای مورچه رو هم می شنوی

CAA


21




با عينك حرفه اي لوییس ویتون جذاب تر از هميشه شويد. چشمان شما در تسلط زيبايي همراه با عينك بي نظير لوییس ویتون. همراه با كيف و دستمال اورجينال با قيمتي استثنايي و باورنكردني ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ
  • سر دوش
  • آگهی و نيازمندی ها
  • دانلود پایان نامه
  • پنل پيامک
  • مجله اینترنتی
  • آنتی ویروس اورجینال
  • آرشیو وبلاگ
  • پمپ دنده ای
  • جواهرات سواروسکی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فر مو مک استایلر
  • شبکه اجتماعی
  • دانلود آهنگ جدید
  • آموزش فتوشاپ
  • اخبار
  • سامانه پیامک
  • اس ام اس عاشقانه
  • مدل مانتو
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • فروش بک لینک
  • چاق شدن
  • آنلاک
  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • سایت تفریحی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مکمل چاقی
  • مکمل بدنسازی
  • دانلود نرم افزار
  • چای لاغری دکتر سینا
  • کیف چرم دست دوز
  • گالری عکس
  • فروش بازی کامپیوتر
  • طراحی هدر
  • طراحی بنر
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید جم
  • خرید ادکلن مردانه
  • گوشی ارزان قیمت
  • سایت خبری و سرگرمی
  • خرید گوشی چینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید اینترنتی موبایل
  • فروشگاه اینترنتی
  • خريد کارتون های قديمی
  • خريد سريال ايرانی
  • سئو و بهينه سازی
  • پنل اس ام اس
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد مطالب سايت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 596
  • بازدید ماه : 1,557
  • بازدید سال : 21,288
  • بازدید کلی : 171,131