loading...
|:. تفریح | خنده |عکس|اس ام اس.:|
20
sseda
adgah


احسان بازدید : 82 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
رنگ لنز متناسب با رنگ پوست بدن!!
 

آیا برای چشمان خود به دنبال لنز هستید؟ بهتر است ابتدا با انواع رنگ لنز و تناسب هر کدام از آن ها با رنگ پوست خود آشنا شوید.بسیاری از خانم‌ها، هنگام انتخاب رنگ لنز مناسب با پوستشان با مشکل مواجه می‌شوند. خیلی‌ها رنگی از پیش مشخص شده را انتخاب می‌کنند چون اعتقاد دارند که برایشان مناسب است و از رنگ پوستشان چشم پوشی می‌کنند؛ اما این صحیح نیست و هر پوستی با رنگهای خاصی تناسب دارد که جذابیتش را بیشتر می‌کند.

احسان بازدید : 77 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

 

تکنولوژی جدید در صنعت اتومبیل ها +عکس

۱- تشخیص عابر پیاده

 خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.
 
 
احسان بازدید : 81 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

مصاحبه جالب با دختر نازی آبادی تیم ملی +(عکس)

من ماهانه 15 میلیون تومان خرج تیپم می کنم.» این شاه بیت گفتگوی چند هفته پیش پیام صادقیان، ستاره این فصل باشگاه پرسپولیس با سایت گل است. حالا اینجا در آلوده ترین نقطه شهر تهران در خیابان کریم خان دختری روبروی ما نشسته که یکی از 10 بازیکن برتر فوتسال دنیا در سال 2013 است. فرشته کریمی برای یک فصل بازی با باشگاه پرسپولیس قراردادی 15 میلیونی امضا کرده؛ پولی معادل خرج یک ماه تیپ پیام صادقیان.

فرشته کریمی از این تبعیض ها دلخور است و فکر می کند حقشان بیشتر از این اعداد است. در کل مدت زمان مصاحبه تاکیدش روی کل فوتسالیست های زن است، نه خودش. در بخش هایی از مصاحبه به کلی غافل گیرمان کرد و یک جاهایی هم حرص خوردیم.

دختر 25 ساله محله نازی آباد تهران، بخش عمده موفقیت های خود را حاصل زحمات هم تیمی هایش می داندو شهرزاد مظفر، مربی اش که در 9 سال گذشته همه جا بالای سرش بوده است. آنچه می خوانید حاصل گفتگوی ما با فرشته کریمی است، ستاره ای که در سال های آینده بیشتر می درخشد. از رضا ساکی و مهتاب جودکی برای زحماتشان در این گفتگو سپاسگزارم.

احسان بازدید : 80 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

فرستادن SMS بدون افتادن شماره تلفن

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی

 

SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ابتدا به این نکات دقت کنید:

احسان بازدید : 78 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)
نرم افزار جالب اعلام زلزله برای موبایل های هوشمند!
 
موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران آخرین اخبار زلزله را به‌صورت فوری و از طریق پیام کوتاه تلفن همراه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.نرم‌افزار اعلام زمین لرزه، مخصوص گوشی‌ های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید بزودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا با دریافت این نرم‌افزار رایگان و نصب آن بر روی گوشی امکان اطلاع از آخرین اخبار زلزله و مشاهده نقشه دقیق محل وقوع ممکن شود.

مشترکان تلفن همراه از این پس می‌توانند جدیدترین اخبار مربوط به زلزله‌های بالاتر از ۳٫۵ ریشتر استان خود و استان‌های همسایه یا کل کشور را به محض حادث شدن از طریق پیامک دریافت کنند.با توجه به اینکه کشور ما رکورد بیشترین تعداد رویدادهای لرزه‌ای در جهان را به‌خود اختصاص داده و روزانه بیش از ۱۰ زلزله بالای ۲درجه در مقیاس ریشتر در ایران رخ می‌دهد و این تعداد در سال جاری بیشتر نیز شده امکان دریافت اطلاعات در این زمینه از طریق پیامک ممکن شده است.

از این رو به‌زودی نرم‌افزار اعلام زمین لرزه، مخصوص گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا با دریافت این نرم‌افزار رایگان و نصب آن بر روی گوشی، همزمان با دریافت پیامک اعلام زمین لرزه، محل دقیق حادث شدن روی نقشه کشور و بزرگی آن را نیز مشاهده کنند.
 
احسان بازدید : 80 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)
عرضه کنسول بازی از طرف شرکت اپل
 
بازار کنسول‌ های بازی حالا آن‌ قدر رونق گرفته است که شرکتی مانند اپل را هم به حضور در این بازار ترغیب کرده است. با این اوصاف، به تازگی گزارش‌ هایی منتشر شده که نشان می‌ دهد نسل بعدی Apple TV، این ستاپ باکس را تبدیل به یک کنسول بازی کامل می‌کند.حتی خبرهایی وجود دارند که نشان می‌دهد توسعه دهندگان در حال کار روی طراحی و تولید کنترلرهای مناسب برای این کنسول بازی جدید هستند.
احسان بازدید : 95 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)
دود سیگار جان تبلیغ گر مارلبرو را گرفت (عکس)
 
بنا بر تایید همسر لاوسون، مرگ وی روز دهم ژانویه روی داده است.در کارنامه هنری‌ لاوسون بازی در سریال‌ های مختلف آمریکایی دیده می‌شود. او از جمله در سریال معروف فرشتگان چارلی ایفای نقش کرد.اریک لاوسون، هنرپیشه‌ی آمریکایی که سه سالی (۱۹۷۸-۱۹۸۱) در نقش کابوی در تبلیغات تصویری و ویدیویی شرکت سیگارسازی مالبرو دیده می‌شد در اثر سرطان ریه درگذشت. او اولین مورد در این عرصه نبود.

لاوسون بعدتر هنگام بازی در یک فیلم وسترن دچار سانحه شد و دیگر قادر به ادامه بازیگری نشد.لاوسون خود سیگارکشی قهار بود و از سن ۱۴ سالگی سیگار می‌کشید. همسرش گفته است که او با وجود آگاهی به زیان سیگار، قادر یا مایل به ترک آن نبود.تبلیغات لاوسون برای مالبرو هم برای خودش منبع درآمد بود و هم سودهای کلان برای مالبرو رقم زد. او اما در بیست سال گذشته و به ویژه پس از ابتلا به سرطان، برای جبران مافات با اتکا به شهرتش در تبلیغ مالبرو، در فیلم‌های آموزشی یا مناظرات تلویزیونی حاضر شد و به تبلیغ علیه مصرف سیگار دست زد.
 
احسان بازدید : 86 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

رقابت جالب ستایش و دخترش! (+عکس)

چهارشنبه دوم بهمن‌ماه برنامه «مشاعره ستاره‌ها» که این روزها در سوله سازمان پیشگیری و مدیریت بحران ضبط می‌شود، میزبان نرگس محمدی و حدیث میرامینی بود که در سری دوم سریال «ستایش» در نقش مادر و دختر ظاهر شده‌اند.این دو که هر کدام سرگروه یکی از گروه‌های 10 نفره مشاعره بودند در مراحل پایانی مسابقه وارد رقابت شده و در بخش ضرب المثل با یکدیگر مسابقه دادند. رقابتی که البته کل کل چاشنی آن بود.

از بین سوال‌های ادبی، چیستان و ضرب المثل هر بار یک ضرب المثل سخت به محمدی افتاده بود و وی در این بخش می‌بایست با اجرای نمایش بی کلام، ضرب المثل مورد نظر را به هم گروهی‌اش تفهیم می‌کرد. میرامینی هم که گیر افتادن بازیگر نقش «ستایش» را می‌دید، با شیطنت می‌خندید.با این حال محمدی از پس نمایش بی کلام خود برآمد و هم گروهی‌اش توانست چیستان را حدس بزند: لنگه کفش در بیابان غنیمت است.

احسان بازدید : 69 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)
مطالب طنز فیسبوکی !!
 
 

میخوام از چنتا درد دخترونه براتون بگم ..
دخترا آماده باشین گـــــــریه کنـــــید !!!

فک کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه , دست کنی تو موهات !!!
از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه هاتو ببندی !!!
از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی !!!
بعد مثلا از بیرون میای و آرایشتو پاک میکنی , همون موقع کار پیش میاد باز باید بری بیرون !

احسان بازدید : 71 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اشتباهات عجیب پزشکان در جهان! (+عکس)

پزشکان سال های بسیار درس می خوانند تا بتوانند در رشته ای متخصص شده و مشغول به کار شوند چرا که در آینده جان انسان های دیگر دست آن ها خواهد بود. با همه سخت گیری ها بازهم دنیای پزشکی گاهی دچار شوک های بزرگی میشود و آن ناشی از اشتباهات باورنکردنی است که گاهی باعث مرگ دیگر انسان ها نیز می شود.

1.اشتباهات پزشکی

در بسیاری از مشاغل افراد در چند قسمت مختلف مشغول به کارند و در حوزه پزشکی این امر به مراتب بیشتر است و گاهی برخی از پزشکان در چندین داروخانه و بیمارستان کار می کنند این در حالی است که امار ها نشان می دهند سالانه تنها 44000 نفر بر اثر اشتباهات پزشکی جان هود را در امریکا از دست می دهند و پرشکان با محدود کردن کارهای خود باید وقت بیشتری را برای بیمارانشان بگدرانند و بیشتر به جنبه علمی تا مادی توجه داشته باشند زیرا نجات جان انسان ها تنها بر عهده ان هاست.
 

 

احسان بازدید : 1036 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)
در تازه ترین نوع این سوتی ها، بخشی از سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که در آن پدر خوانده باران؛ مهران احمدی؛ در زندان از طریق تلفن با ملاقت کننده خود گفتگو می کند اما تلفن که ناشیانه روی پیشخوان و روبروی چشمان مخاطب تیزبین و نکته سنج قرار دارد خالی از هر نوع سیم ورودی و خروجی ارتباطی است!
 
 
https://rozup.ir/up/funtak/Pictures/0.676840001390593128_parsnaz_ir.jpg
سوتی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی بخشی از جذابیت های حاشیه ای تولیدات رسانه ای در فرهنگ و ادبیات ما ایرانی ها شده است.
 
احسان بازدید : 108 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)
شوخی جالب مهران مدیری با آقای ظریف (+عکس)
مهران مدیری شامگاه سه‌ شنبه 26 آذرماه پس از دعوت و استقبال از جواد ظریف وزیر امور خارجه، روند تولید مجموعه جدیدش را برای وی شرح داد. در پی تماس‌ های پی در پی موبایل وزیر امور خارجه، مهران مدیری به شوخی از او خواست یک ربع گوشی موبایلش را به او واگذار کند تا وی پاسخگوی تماس ها باشد. ظریف هم پاسخ داد: پس جواب دبیر کل سازمان ملل هم با خود شما.

در این دیدار ظریف از دکورهای مجموعه "شوخی کردم" بازدید کرد و مدیری توضیحاتی درباره نحوه ضبط و تولید این مجموعه ارائه داد. این ملاقات صمیمانه با عکس یادگاری وزیر امور خارجه با بازیگران و عوامل این مجموعه به پایان رسید.مجموعه "شوخی کردم" با موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با حضور 67 بازیگر طنز ایران از اواسط دی ماه در شبکه خانگی توزیع خواهد شد.
 
 
احسان بازدید : 110 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)
شوهر ایرانی ابرو گوندش خواننده مشهور ترک بازداشت شد
 

خبر دستگیری بیش از 50 نفر به اتهام فساد اقتصادی و پولشویی در ترکیه در دو روز گذشته تبدیل به سوژه جنجالی رسانه ها و محافل سیاسی این کشور شده است.در میان دستگیر شدگان از شهرداران گرفته، تا مدیر عامل یک بانک مهم دولتی ( که مسئول مراودات مالی با ایران در سال های گذشته بوده است) و از  فرزندان  3 تن از وزیران کابینه اردوغان گرفته تا ساختمان سازان بزرگ و البته یک سرمایه دار ایرانی مقیم ترکیه به نام "رضا صراف" نیز دیده می شود.

احسان بازدید : 68 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
علت های کندی سرعت اینترنت ایران
 

شاید کلافه شدن در پشت شبکه اینترنت در ایران برای بسیاری از کاربران امری عادی باشد. اما کارشناسان حوزه اینترنت دلایل مختلفی را برای این کندی‌ها مطرح می‌کنند و راه حل‌هایی نیز ارائه می‌شود؛ راه حل‌هایی که سال‌ها در حال ارائه شدن است و کسی آن‌ها را تبدیل به واقعیت نمی‌کند. بسیاری از کارشناسان و شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات اینترنتی فعالیت دارند، یکی از دلایل کندی سرعت اینترنت در کشور را کمبود پهنای باند عنوان می‌کنند و بر این نکته تاکید دارند که واردات پهنای باند در انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت است و گویا قرار داد این انحصار پایانی ندارد

احسان بازدید : 67 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
با قیمتی ترین موس های دنیا آشنا شوید (عکس)
 
ماوس های کامپیوتری در بیشتر موارد بر اساس تکنولوژی و طراحی خود معرفی می شوند اما ماوس های گران قیمتی نیز وجود دارند که معمولا از موارد خاصی تشکیل شده اند.ماوس(موس) که در انحام کارهای رایانه ای کمک بسیاری به ما می کند گاهی اوقات تبدیل به یک کالای لوکس شده و با قیمت های بالایی به فروش می رسد. در ادامه با گران ترین ماوس هایی آشنا می شویم که در بازار وجود دارد.

 

احسان بازدید : 84 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

آینه که به دیدنش می ارزه +تصویر

طراحان، یک آینه که در پشت آن یک کامپیوتر با کنترل صدا و حتی چهره و صفحه نمایش لمسی دارد را طراحی کرده اند.طراحان آینه ای طراحی کرده اند که مانند هر آینه بزرگ، روی دیوار نصب شده و در پشت آن کامپیوتری با کنترل صوتی و تصویری قرار دارد و صفحه نمایش آن لمسی است.

 

احسان بازدید : 77 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
اس ام اس خنده دار و بسیار طنز (158)
 
 
امیدوارم روزی انقدر فرهنگ سازی بشه که تا دست به کمر کسی زدی

نگه همونجاییو که دست زدی بخارون .


.

.

.

.


بدی آدم نمک نشناس اینه که

وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فش میدی تا اون :|

احسان بازدید : 76 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
زهره عبدالله‌ خانی دختر شجاع ایران زمین! (+عکس)
روزنامه ایران: مشکلات مانند صخره‌ای بر سر راه قرار می‌گیرند و کسی در این میان برنده است که با صعود از این صخره خود را به خدا نزدیکتر احساس کند. برای رسیدن به موفقیت باید مشقت‌های فراوانی را تحمل کرد و اگر هدف بزرگی در سر داشته باشی برای رسیدن به آن، همه صخره‌هایی را که در مسیر زندگی ات قرار می‌گیرند پشت‌سر خواهی گذاشت. برای رسیدن به قله باید از صخره‌های بسیاری عبور کنی و لذت ایستادن بر قله، انگیزه‌ای است که دخترجوان ایرانی را به صعود از صخره‌های سنگی و یخی واداشت. امروز او یکی از معدود نمایندگان ورزش بانوان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوشی روسیه است.
 
او که بی‌صدا و خاموش پیش می‌رود، با نتایج قابل قبول خود در رقابت‌های قهرمانی یخ نوردی جهان در سال ۲۰۱۳ کره جنوبی و همچنین جام جهانی یخ نوردی سال ۲۰۱۳ روسیه، جواز حضور در بازی‌های المپیک زمستانی را کسب نمود. این نخستین بار است که یک یخ‌نورد به رقابت‌های المپیک راه یافته است و در این دوره از رقابت‌ها به صورت نمایشی حضور خواهد داشت تا ایران جایگاه خود را به عنوان یک رشته جذاب در المپیک تثبیت کند.

زهره عبدالله‌خانی دختر۲۸ ساله البرزی، دانش‌آموخته رشته هوانوردی و دانشجوی نمونه کشوری گروه صنعت، سال ۱۳۸۹با پشتکار زیاد و غلبه بر همه سختی‌ها، برای حضور در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه، توانست نام خود را درجمع مسافران بازی‌های المپیک زمستانی قرار دهد. او در تمرینات با جسارت و امید تلاش می‌کند و خستگی به خود راه نمی‌دهد. با هر اشتباه به دنبال جبران آن است و هر زمانی که حرکتی درست انجام می‌دهد سعی دارد آمادگی‌اش را برای انجام حرکت‌ها حفظ کند.
 
 
احسان بازدید : 89 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
نخستین زنان شهردار ایران + عکس

مریم پاکزاد  اولین زنی بود که در روزهای اخیر، نامش خبرساز شد. او توانست رای ۵ عضو شورای شهر چهارم شهر «لولمان» را به دست آورد و نامش را به عنوان جوان ترین شهردار استان گیلان ثبت کند. پاکزاد ۳۲ ساله که دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان در رشته IT است، در انتخابات اخیر شوراها هم وارد میدان رقابت انتخاباتی شده است. خانم شهردار، چند وقت پیش هم بعنوان دهیار نمونه در بین دهیاران استان معرفی شده بودند.

 ۱۷ سال پس از آن که یک زن برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی روی صندلی شهرداری منطقه ۷ تهران نشست، حالا کلید اتاق شهردار در دو شهر دیگر کشور هم به زنان جوان سپرده شده است.

 
احسان بازدید : 82 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

مدل ساعت مردانه (5)

اولین ساعت مچی در سال ۱۵۲۴ در کشور آلمان توسط پیتر هنلین به وجود آمد. دیگر ساعت ها در سال ۱۵۴۸ پدیدار شدند و بعد از سال ۱۵۷۵ بیشتر ساعت ها در سوئیس و انگلیس تولید شده اند. در آن زمان مشکل اصلی ساعت ها مکانیزم حمل کرن آنها  بوده است .

به طور معمول وزن ساعت ها باعث غیر قابل حمل بودن شان می شد ، اما آن زمان یک دوره ی پیشرفت و نو آوری شد. اولین ساعت های قابل حمل از استیل ساخته شدند و  بعد  از آلیاژ برنج که تابه حال این نوع ساعت ها دچار نقص نبوده اند.ساعت های فرم در ده ی ۱۶۰۰ با  قالب هایی که به شکل حیوانات و اشیاء بودن عمومی شدند.

در این مجموعه تصاویری زیبا و دیدنی از ساعت های مردانه را برای شما ، کاربران عزیز به نمایش گذاشته شده است امیدواریم لذت ببرید.

 

 

احسان بازدید : 70 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

عکس های خنده دار از افراد مشهور هالیوود

تماشا کردن عکسهای ستاره ها و چهره های مشهور خالی از لطف نیست به خصوص اگر یکی دیگر از اعضای این خانواده بزرگ، آن عکس را تبدیل به عکسی خنده دار کند. از جرج کلونی گرفته تا بیانسه، کمتر ستاره ای یافت می شود که بتواند جلوی خودش را بگیرد و عکس چهره های دیگر را خراب نکند.

 استیون اسپیلبرگ، جری سینفلد و همسرش جسیکا، با عکس خرابی کنی جرج کلونی!

 

احسان بازدید : 135 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
بارداری سحر قریشی در ازدواج موقت (+عکس)
 

عکسهای جدید سحر قریشی و دیگر بازیگران فیلم سینمای آنچه مردان درباره زنان نمی دانند که در این فیلم سحر قریشی نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است را در ادامه مشاهده کنید.داستان این فیلم درباره ازدواج موقت است. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی و… به ایفای نقش خواهند پرداخت فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به کارگردانی قربان محمد پور قربان محمدپور که پیش از این دو فیلم «زبان مادری» و «دل بی قرار» را در کارنامه خود ثبت کرده است، نویسنده این فیلمنامه نیز هست.

CAA


21




با عينك حرفه اي لوییس ویتون جذاب تر از هميشه شويد. چشمان شما در تسلط زيبايي همراه با عينك بي نظير لوییس ویتون. همراه با كيف و دستمال اورجينال با قيمتي استثنايي و باورنكردني ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ
  • سر دوش
  • آگهی و نيازمندی ها
  • دانلود پایان نامه
  • پنل پيامک
  • مجله اینترنتی
  • آنتی ویروس اورجینال
  • آرشیو وبلاگ
  • پمپ دنده ای
  • جواهرات سواروسکی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فر مو مک استایلر
  • شبکه اجتماعی
  • دانلود آهنگ جدید
  • آموزش فتوشاپ
  • اخبار
  • سامانه پیامک
  • اس ام اس عاشقانه
  • مدل مانتو
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • فروش بک لینک
  • چاق شدن
  • آنلاک
  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • سایت تفریحی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مکمل چاقی
  • مکمل بدنسازی
  • دانلود نرم افزار
  • چای لاغری دکتر سینا
  • کیف چرم دست دوز
  • گالری عکس
  • فروش بازی کامپیوتر
  • طراحی هدر
  • طراحی بنر
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید جم
  • خرید ادکلن مردانه
  • گوشی ارزان قیمت
  • سایت خبری و سرگرمی
  • خرید گوشی چینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید اینترنتی موبایل
  • فروشگاه اینترنتی
  • خريد کارتون های قديمی
  • خريد سريال ايرانی
  • سئو و بهينه سازی
  • پنل اس ام اس
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد مطالب سايت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 425
  • بازدید ماه : 1,386
  • بازدید سال : 21,117
  • بازدید کلی : 170,960