loading...
|:. تفریح | خنده |عکس|اس ام اس.:|
20
sseda
adgah


احسان بازدید : 109 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

ریاست انجمن ارزیابی خواب انگلیس، پروفسور “کریس ایدزیکوسکی” در مورد ۶ نمونه از رایج ترین حالات خوابیدن تحقیق کرده است و به این نتیجه رسیده است که هر یک از آنها با یک کاراکتر شخصیتی منحصر به فرد در افراد مرتبط هستند.

 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 78 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

ATV Quadro Racing یک بازی متفاوت ریسینگ است که شما در پیست های صحرایی به رالی با موتورهای مخصوص می پردازید. در ابتدای بازی قادر خواهید بود تا پیست مسابقه و موتور خود را انتخاب نموده و تنظیمات لازم را بر روی آن اعمال کنید و در مسابقات هیجان انگیزی شرکت کنید. مسابقات درمکان هایی با شرایط آب و هوایی متفاوت اجرا خواهند شد و در مراحل زیبای این بازی شما با صحنه ها ناب و متفاوتی مواجه خواهید شد که این بر هیجان بازی می افزاید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 101 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

ScreenHunter Pro نرم افزاری کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید با سادگی از محیط ویندوزتان عکس تهیه کنید. مطمئنا بارها شده که نیاز داشته باشید از محیط ویندوز، نرم افزاری خاص یا یک وب سایت عکس تهیه کنید و آن را برای کسی ارسال کنید. توسط نرم افزار ScreenHunter Pro می توانید با بهترین کیفیت و فرمت تصاویری از دسکتاپ تان تهیه کنید. نرم افزار ScreenHunter Pro توانایی قرار دادن افکت های مختلف، افزودن متن، تغییر اندازه، برش و بسیاری از کارهای دیگر را دارا می باشد. نرم افزار ScreenHunter Pro را در ادامه به صورت رایگان از وب سایت تک سرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 109 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

توسط برنامه جالب و کاربردی iMagic Pro – Image Studio v2.1.2 که برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه ۲٫۱ و بالاتر می باشد می توانید به عکس های خود افکت، فیلتر، اشیای جالب، متن و قاب اضافه کنید و با اشتراک بین دوستانتان از تصاویر ساخته شده خود لذت ببرید این برنامه آندروید بصورت مستقیم از سایت تکسرا قابل دریافت می باشد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 94 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

به گزارش خبرنگار مشرق، برخی مدارس به دلیل برخورداری از عناوینی چون "نمونه مردمی"، "نمونه دولتی" و "مدرسه قرآنی" و برخی دیگر به خاطر نحوه آموزش و برخی هم به خاطر حضور کادر آموزشی مجرب، دارای متقاضیان خاص خود هستند که اصرار دارند فرزندانشان در این گونه مراکز آموزشی تحصیل کنند.

در این میان، مدارس غیر انتفاعی که این روزها به دلیل عدم نگرش مثبت خانواده ها به این پسوند، بیشتر تحت عنوان مدارس غیر دولتی فعالیت می کنند، در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر و حتی مدارس دولتی اقدام به تبلیغات گسترده می کنند که البته گاهی در تبلیغات خود از موضوعاتی استفاده می کنند که هیچ سنخیتی با نظام تعلیم و تربیت در نظام اسلامی ندارد.
 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب

احسان بازدید : 96 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

یک پسر خوب زمانی که یک دختر خانم راننده میبیند ذوق زده نشده و در صدد عقده ای بازی بر نمی آید!

 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 103 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

پاسخ به این پرسش آنقدرها هم ساده نیست زیرا بچه‌دار شدن پدیده‌ای چندعلتی است و مثلا نمی‌توان ناتوانی جنسی یک مرد را قبل از ازدواج او سنجید یا متوجه بسته بودن لوله‌های رحم یک خانم قبل از ازدواج شد…

 

احسان بازدید : 93 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری فیلم «سر پیری معرکه‌گیری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی راهب قاسمیان در شهر مشهد ‌به پایان رسید و مراحل فنی و تدوین کار شروع ‌شده است.
 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

احسان بازدید : 171 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

انوش معظمی در سریال تلویزیونی «مختارنامه» نقش حرمله را بازی می کند. حرمله همان کسی است که حضرت علی اصغر(ع) را به شهادت رساند. او معتقد است بعد از بازی در این سریال نه فقط چهره منفوری برای مردم و هنرمندان نشده، بلکه با پیشنهادهای زیادی هم برای بازی روبه رو شده است.

او در فیلم سینمایی «روز رستاخیز» نقش شمر را بازی کرده است. همچنین این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی «جلال الدین مولانا» است. او در این سریال نقش سردار جهانگیرخان را ایفا می کند.

با شروع محرم سریال «مختارنامه» از چند شبکه بازپخش می شود و بینندگان شاهد بازی شما در نقش حرمله هستند. اولین مواجهه تان با این نقش چگونه بود؟ فکر نمی کردید ممکن است با ایفای نقش حرمله در میان مردم به چهره منفور تبدیل شوید؟

نه، این طور فکر نمی کردم. من بچه هیات عزاداری امام حسین(ع) هستم. بنابراین با شناخت کافی این نقش را بازی کردم و کاملا اعتقادی به این موضوع نگاه کردم و حسن ثواب را در نظر گرفتم. البته اطرافیانم هم در طول بازی ام بارها این مساله را به من گوشزد می کردند که این خطر وجود دارد مردم از من متنفر شوند، اما لطف خدا و اباعبدالله نصیبم شد و با ایفای این نقش نه تنها بر آبرویم افزوده شد، بلکه پیشنهادهای زیادی هم برای بازی داشتم.

اطلاعات تان درباره حرمله فقط مربوط به هیات های عزاداری می شد یا کتاب های تاریخی هم مطالعه کردید؟

در ذکر مصیبت های عزاداری درباره او شنیده بودم و نسبت به کلیت زندگی اش آشنایی داشتم و بعد از آن چند کتاب تاریخی هم مطالعه کردم، اما خیلی اطلاعات درباره او موجود نبود و فقط چند سطری درباره او نوشته شده بود. در مجموع توانستم این نقش را با هدایت صحیح داوود میرباقری بازی کنم.

 

احسان بازدید : 122 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)
به گزارش جوان امروز دبیرستان Frayser در ممفیس ایالات متحده آمریكا كه كمتر از 800 دانش‌آموز دارد، در هفته گذشته با واقعیتی مواجه شد كه نشان می‌داد بیش از 11 درصد دانش‌آموزان آن دبیرستان در انتظار فرزند خویش هستند!
یكی از دانش‌آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یكی از خبرگزاری‌ها گفته است: "این خیلی طبیعی است. وقتی كه ما از تعطیلات تابستانی برمی‌گردیم هزاران نفر شكم‌هایشان بالا آمده است!”.
به شهادت آمار مركز كنترل بیماری ها (Center of disease control)، ایالات متحده آمریكا بیشترین میزان بارداری نوجوانان زیر 20 سال را در سراسر جهان دارد. بارداری نوجوانان باعث بروز مشكلات عدیده‌ای هم چون ترک‌تحصیل كودكان، تنها ماندن برای تمام عمر و به دوش كشیدن مسوولیت فرزند ناخواسته و طرد شدن توسط خانواده می‌شود. مركز كنترل بیماری‌ها آماری بالغ بر 750 هزار كودک باردار در سال را برای آمریكا ارایه داده است و می‌افزاید از هر ده مورد بارداری 8 مورد ناخواسته بوده است و در 81 درصد موارد این بارداری‌ها در خارج از عرف ازدواج صورت گرفته است.
این آمار در حالی ارایه شده است كه در كشور آمریكا آموزش‌های جنسی از سنین كودكی در مدارس به دانش‌آموزان داده می‌شود و این كشور سالانه ملیاردها دلار صرف آموزش روش‌های ضد‌بارداری می‌كند.
تنها در سال 2002 میلادی كشور آمریكا 1.73 ملیادر دلار صرف آموزش روش‌های ضد آبستنی كرده است كه 653 ملیون دلار آن صرف نوجوانان شده است. با این حال به نظر می‌رسد این آموزش‌ها نتوانسته است كمكی در جلوگیری از سقوط اخلاقی جامعه آمریكا بكند.
 
احسان بازدید : 304 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

در یک نگاه کلی، سگ ها را می توان در دو گروه طبقه بندی کرد: 1- وحشی 2- تربیت شده. سگ های ولگرد بیابانی، گرسنه و گاهی هارند اما حتی سگ های ولگرد شهری هم به لحاظ مراوده ای که در محیط انسانی داشته اند، وحشیگری آن سگ ها را نداشته، آرام ترند. سگ های تربیت شده هم که تکلیفشان معلوم است: نگهبان، عروسکی و خانگی. اگر نمی دانید در صورت مواجهه با سگ ها چه کنید، راهنمای این مطلب و اطلاع از آگاهی های پی آمده شاید به کارتان آید.

 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 122 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

هواداران پرسپوليس پس از قهرماني حميد سوريان در المپيک لندن، او را به شدت تشويق کردند و به خاطر اولين طلاي کاروان ايران در ورزشگاه جشن گرفتند. اين در حالي بود که بازي پرسپوليس و صبا در جريان بود.

 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 392 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

علیرضا خمسه ۹ بهمن ماه سال ۱۳۳۱ در تهران به دنیا آمد. وی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبيات صدا و سيما بود. خمسه در سال ۱۳۵۷ به فرانسه رفت و یک سال و نیم در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیور سیته پاریس، دوره های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری را فرا گرفت.

 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 333 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (1)

www.1dar1.com

اسفندیار رحیم مشایی با هدیه تهرانی دیدار کرد. مشایی که اخیرا به دنبال انتصابش به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت، به فرد اول تصمیم گیر برای مسائل فرهنگی کشور تبدیل شده است، چندی پیش با حضور جنجالی خود در خانه هنرمندان از نمایشگاه عکس هدیه تهرانی بازیگر نام آشنای سینما دیدن کرد و شام را مهمان وی بود.

این عکس دوشنبه در ماهنامه رویش منتشر شده است.

احسان بازدید : 149 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

ضیغمی و شرکت ورلد پروداکشن در زمینه تولید آثار مشترک بین سینمای ایران و انگلیس به توافق رسیده اند. اولین همکاری ضیغمی و این شرکت فیلم اکشن «روز سیاه» است.
 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

احسان بازدید : 130 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

تا کنون شاید برای شما پیش آمده است که بخواهید عکس و یا فیلمی را که در موبایل خود دارید را پنهان نمایید. Gallery Lock نرم افزاری برای پنهان سازی عکس ها و فیلم هایتان می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فایل های خود رمز گذاری نمایید و آنها را بصورت مخفی نگاه دارید. این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 123 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

مرکز ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی با اشاره به ثبت دامنه facebook.ir توسط یک شخص ایرانی در ۴ سال گذشته، اعلام کرد: هنوز مسئولان شبکه اجتماعی فیس بوک متقاضی دریافت این دامنه هستند.

 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

احسان بازدید : 170 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

www.taksara.rzb.ir | تک ســـــرا

فقط ۱% جمعیت دنیا رو داریم، اون‌وقت ۳۰% کشته‌های سوانح هوایی دنیا ایرانی‌اند، مملکته داریم؟
——
سوار هواپیما بشی انگار سوار عزرائیل شدی؛ اصفانیا راس میگن که دیگه بلیط دوطرفه رفت و برگشت بخری ریسک داره، باید فقط یه‌طرفه خرید که ضرر توش نباشه! مملکته داریم؟

 

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

CAA


21




با عينك حرفه اي لوییس ویتون جذاب تر از هميشه شويد. چشمان شما در تسلط زيبايي همراه با عينك بي نظير لوییس ویتون. همراه با كيف و دستمال اورجينال با قيمتي استثنايي و باورنكردني ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ
  • سر دوش
  • آگهی و نيازمندی ها
  • دانلود پایان نامه
  • پنل پيامک
  • مجله اینترنتی
  • آنتی ویروس اورجینال
  • آرشیو وبلاگ
  • پمپ دنده ای
  • جواهرات سواروسکی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فر مو مک استایلر
  • شبکه اجتماعی
  • دانلود آهنگ جدید
  • آموزش فتوشاپ
  • اخبار
  • سامانه پیامک
  • اس ام اس عاشقانه
  • مدل مانتو
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • فروش بک لینک
  • چاق شدن
  • آنلاک
  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • سایت تفریحی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مکمل چاقی
  • مکمل بدنسازی
  • دانلود نرم افزار
  • چای لاغری دکتر سینا
  • کیف چرم دست دوز
  • گالری عکس
  • فروش بازی کامپیوتر
  • طراحی هدر
  • طراحی بنر
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید جم
  • خرید ادکلن مردانه
  • گوشی ارزان قیمت
  • سایت خبری و سرگرمی
  • خرید گوشی چینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید اینترنتی موبایل
  • فروشگاه اینترنتی
  • خريد کارتون های قديمی
  • خريد سريال ايرانی
  • سئو و بهينه سازی
  • پنل اس ام اس
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد مطالب سايت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 473
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 3,968
  • بازدید سال : 23,699
  • بازدید کلی : 173,542